Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

2 sjuka barn och ett skrikande.

Av Heidi Didridi - 21 maj 2010 08:57

Fredag. 

Natten har varit lång och väldigt jobbig. Anastasia började spy kl.02.00 inatt och fortsatte ända till k.04.30 med att spy. Stackarn, usch vad hon var utmattad o visste inte ens var hon var tror jag. Anastasia är 2 år, så ni vet hur jobbigt det är för oss som är gamla och spyr 2 timmar, fy fan säger jag bara. Anastasia fick sova mellan mig och Andreos efter att hon spytt klart, sovd ända till kl. 8 idag . Steg upp och skulle få Elin till en kompis, för att vi alla andra skulle bort idag. Elin var helt trött även fast hon sovit hur länge som helst, klagade att hon hade huvudvärk och ont i magen. Tog febern på henne och ja, 38,4 grader.. Så nu väntar vi bara på att hon också skall börja spy. Hoppas verkligen inte att hon gör det. 

Just nu mår i alla fall Anastasia rätt så bra, inga allvarliga problem vad jag märker, drack även lite juice på morgonen för att få i sig lite energi, men hon klagade på att det börja röra sig i magen då. Så nu har hon lagt sig i solstolen och skall sova tyckte hon, det får hon ! Sonen min har ju förståss haft en av dom här dåliga mornarna han också, usch säger jag bara. Han vaknade kl.7 och skrek o skulle ha mat, fick mat. Var tyst 15 min, så börja han gråta.. Man är rätt så hjälplös när man inte vet vad som problemet är. Men just nu är han tyst ännu. 


Så vår morgon i familjen Didridi´s hus har varit ett rent helvete. Ingen av oss vet vad vi gjort. Amira är i skolan och vår Aupair har ledigt idag.


Hoppas på en bättre dag i alla fall, inga mer spyor och att febern skulle lägg sig. Vi får allt ta och se. 



Hoppas ni får en underbar fredag i alla fall

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi Didridi - 11 oktober 2010 07:45

      

Av Heidi Didridi - 10 oktober 2010 21:00


     / Heidi 

Av Heidi Didridi - 10 oktober 2010 20:00


   Jag är fru Didridi igen till papper :) Fan vad skönt det känns.  Bröllopet var underbart, kunde inte ens ha kunnat tro att det skulle ha blivit bättre än det var. Släkt och vänner, paket, tårta, vitt och tårar. Jag är gift med världens fin...

Av Heidi Didridi - 30 september 2010 00:02

Jenna började träna dem, tack o lov. Kunde inte ett steg av detta. Nu är dom redo snart för att dra ut på sin första jumpstyle tävling! Dom gör mig aldrig besvikna!   ...

Av Heidi Didridi - 29 september 2010 18:17

Vår förra Aupair hade skirivt ett kontrakt på ett år för att sedan åka hem o plugga, hon åkte hem i Maj, vi bestämde att ha en sommar bara tillsammans, men det var dock tider att söka en ny tjej eller kille som vill hålla koll på barnen o lite på hus...

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Presentation


Jag är Heidi och bor i Grekland med min kille/man och mina 2 barn + Amira som kommit till min familj efter en hel del orsaker

Omröstning

hur är bloggen? var ärlig
 tråkig
 okej
 helt bra
 intressant
 lägg ner!
 finns bättre
 du gör ditt bästa

Senaste inläggen

Besöksstatistik

BESÖK DESSA


Ovido - Quiz & Flashcards